Przewlekła niewydolność żylna, czyli tzw. żylaki, to dolegliwość, która dotyczy milionów Polek i Polaków i skutecznie uprzykrza codzienne życie. Aby o niej zapomnieć i bezpiecznie załagodzić problem, zachęcamy do skorzystania z zabiegów chirurgii naczyniowej wykonywanych w naszej klinice zlokalizowanej w Poznaniu. Proponujemy leczenie żylaków poprzez ich laserowe wycinanie i usuwanie za pomocą ablacji termicznej. To świetna i z wielu względów polecana metoda stanowiąca alternatywę dla inwazyjnych operacji. Nowoczesne i profesjonalne wyposażenie, wysoko wykwalifikowany zespół lekarzy i przyjazna atmosfera sprawiają, że pacjenci obdarzają nas zaufaniem.

Nowoczesne metody leczenia niewydolności żylnej w Poznaniu

Przyczyny powstawania żylaków mogą być bardzo różne. U jednych kluczowym aspektem decydującym o rozwoju choroby jest genetyka, podczas gdy u innych są to czynniki środowiskowe – siedzący lub stojący tryb pracy, brak aktywności ruchowej, nieprawidłowa dieta czy stosowanie używek. Dlatego warto przeciwdziałać tej dolegliwości, pamiętając o regularnym ruchu i zdrowym odżywianiu się, jednak nie zawsze okazuje się to możliwe. Jeśli już pojawiają się pierwsze rozpoznawalne symptomy, warto jak najszybciej podjąć leczenie. Chirurgia naczyniowa jest niezbędna, aby przebiegło ono bezpiecznie i efektywnie, ale wycinanie żylaków już niekoniecznie – za równie dobrą, a nawet lepszą metodę ich usuwania uznawana jest ablacja termiczna, którą w Poznaniu wykonujemy w naszej klinice.

Niewydolność żylna kończyn dolnych polega na ich patologicznym poszerzaniu się, co wynika z ograniczenia elastyczności naczyń krwionośnych, podwyższonym ciśnieniem w ich obrębie lub zastojem. Statystycznie żylaki częściej pojawiają się u kobiet, co bynajmniej nie znaczy, że nie dotyczą mężczyzn, bo również u nich można je spotkać. Przebieg choroby początkowo ma niespecyficzny charakter i objawia się bólami, swędzeniem, pieczeniem czy obrzękiem kończyn dolnych, który z czasem przechodzi w odznaczające się na skórze owrzodzenia. W takiej sytuacji konieczne staje się usuwanie żylaków – właśnie taki zabieg oferujemy w naszym gabinecie w ramach chirurgii naczyniowej, przy czym wycinanie nie jest konieczne.

Laserowe usuwanie żylaków

Pomagamy w pozbyciu się przyczyn dolegliwości. Przeprowadzamy dokładną diagnozę aktualnego stanu rozwoju choroby i podejmujemy działania, które mają na celu jej usunięcie. Jedna z metod polega na ablacji termicznej. W jej ramach nakłuwamy żylaki, aby wprowadzić do nich niewielkie włókno generujące wiązkę laserową. Leczenie to polega na użyciu skoncentrowanej energii światlej, aby doprowadzić do obkurczenia, a następnie obliteracji (zamknięcia) żyły. Wykonywana w naszym gabinecie w Poznaniu ablacja termiczna pozwala na usuwanie (nie wycinanie za pomocą skalpela) żylaków w sposób bezinwazyjny, bez potrzeby nacinania skóry, co ma znaczenie w kontekście zarówno estetyki, jak i wygody oraz czasu rehabilitacji.

Zabieg jest bezbolesny i nie wnika w strukturę skórną kończyn dolnej w takim stopniu jak tradycyjna operacja. Efekty są natychmiastowe, a jego przeprowadzenie wraz z niezbędnymi procedurami trwa zaledwie ok. 2-3 godziny. To nowoczesna metoda chirurgii naczyniowej, w której specjalizuje się nasza zlokalizowana w Poznaniu klinika. Niewątpliwą zaletą jest możliwość powrotu do normalnego funkcjonowania bezpośrednio po zabiegu – zamiast spędzać wiele godzin w szpitalu, można oszczędzić czas i od razu po wyjściu od lekarza wrócić do domu.

Leczenie żylaków

Dysponujemy specjalistycznym, starannie dobranym sprzętem, dzięki któremu możemy zagwarantować najwyższą precyzję wszystkich podejmowanych czynności. Zapewniają ją także wysoko wykwalifikowani lekarze tworzący nasz zespół, dla których chirurgia naczyniowa nie ma żadnych tajemnic. Współpracujemy wyłącznie z doświadczonymi i posiadającymi niezbędne uprawnienia specjalistami w swojej dziedzinie, którzy poza kwalifikacjami dysponują także wysoką kulturą osobistą i gwarantują przyjazną atmosferę zabiegów.

Wykonywana w naszym gabinecie ablacja termiczna żylaków pozwala zapomnieć o nieestetycznych bliznach i śladach pooperacyjnych. Jest przeprowadzana bez znieczulenia ogólnego i z najwyższą dbałością o bezpieczeństwo oraz komfort pacjenta. Niezwykle dokładne urządzenia w rękach najlepszych fachowców umożliwiają skutecznie zamknięcie światła niewydolnej żyły, co pozwala na usuwanie żylaków. Wycinanie za pomocą skalpela, a co za tym idzie hospitalizacja, nie jest więc konieczne.

Skuteczne leczenie żylaków – ablacja termiczna bez konieczności wycinania

Przeprowadzane w naszej klinice leczenie żylaków przy zastosowaniu ablacji termicznej obejmuje zastosowanie znieczulenia miejscowego, co przekłada się na ograniczenie ewentualnych skutków ubocznych i jest metodą o dobrym profilu bezpieczeństwa. W połączeniu z wysoką skutecznością laserowe usuwanie niewydolności żył kończyn dolnych, które proponujemy pacjentom z Poznania i okolic, można zaliczyć do najlepszych sposobów na pozbycie się tej powszechnej choroby. Bazując zarówno na własnych doświadczeniach z wieloletniej pracy klinicznej z pacjentami, jak i na ich opiniach, które są jednoznacznie pozytywne, polecamy tę formę terapii.

Zapraszamy do naszych gabinetów kobiety i mężczyzn w każdym wieku. Zdajemy sobie sprawę z powszechności choroby, jaką jest niewydolność żył powierzchniowych, a co za tym idzie, z jej różnorodnego przebiegu i niejednoznacznej specyfiki, dlatego do każdego zabiegu podchodzimy w sposób indywidualny. Precyzyjnie dobieramy techniki leczenia i narzędzia chirurgii naczyniowej pod kątem danego problemu, tak aby skutecznie i zarazem w pełni bezpiecznie dotrzeć do jego przyczyny. Właśnie tak przebiega ablacja termiczna żylaków, która umożliwia wyjątkowo dokładne i szybkie usuwanie źródła dolegliwości.

Zachęcamy do kontaktu z naszą kliniką każdego, kogo interesuje chirurgia naczyniowa w Poznaniu i kto zmaga się z niewydolnością żył powierzchniowych i poszukuje sprawdzonego, bezpiecznego i efektywnego sposobu na poradzenie sobie z tą dolegliwością. Gwarantujemy najwyższym poziom i profesjonalizm obsługi oraz wszystkich wykonywanych czynności medycznych. Zapraszamy do naszej nowoczesnej kliniki!