Zabieg powiększenia piersi własnym tłuszczem – lipomodeling polega na pobraniu tkanki tłuszczowej specjalną sondą z miejsc, w których występuje ona w nadmiarze np. podbrzusze, boczki, boczna powierzchnia ud. Pobrana tkanka tłuszczowa jest oczyszczana z elementów komórkowych krwi, surowicy i płynnego tłuszczu. Ślady na skórze po pobraniu tkanki tłuszczowej są minimalne i najczęściej niewidoczne. Wprowadza się ją do piersi poprzez niewielkie nakłucia, stosując mikrokaniule – niewielkie sondy. Tkanka tłuszczowa rozprowadzana jest w postaci drobnych kropli we wszystkich warstwach tkanki podskórnej. Średnio 60 – 70% przeszczepionej tkanki tłuszczowej ulega wgojeniu. Przeszczepione komórki pozostają żywe tak długo jak otaczające je tkanki. Stąd efekt leczenia jest bardzo trwały i wizualnie bardzo estetyczny. Należy pamiętać, że przeszczepiona tkanka podlega tym samym procesom, co tkanki ją otaczające i w przypadku spadku masy ciała objętość piersi również ulegnie zmniejszeniu.

Cel zwiększenie objętości piersi, zmniejszenie opadania piersi, uzyskanie atrakcyjnego wyglądu piersi

niewielkie dolegliwości bólowe do 2 – 4 doby po zabiegu,

kontrola w 7 dniu i 2 miesiące po zabiegu,

zakaz nasłoneczniania i opalania przez 2 miesiące