Zabieg wykonywany nie tylko ze względów estetycznych – zbyt duże i obwisłe piersi, ale również ze względów leczniczych – duża masa gruczołu powoduje dolegliwości bólowe i zmiany zwyrodnieniowe kręgosłupa, ograniczenie atywności zawodowej i sportowej. Pacjentki często akceptują konieczność pozostawienia blizn na korzyść ustania dolegliwości bólowych kręgosłupa.

Pełne, symetryczne, powszechnie uważane za atrakcyjne piersi to pragnienie każdej kobiety. Okazuje się jednak, że problemem może być także ich zbyt duży rozmiar i to nie tylko ze względu na czysto estetyczne aspekty. W wielu przypadkach pomniejszenie biustu jest konieczne, aby zachować zdrowie i cieszyć się komfortem codziennego funkcjonowania. Naprzeciw potrzebom kobiet wychodzą fachowcy pracujący w naszej klinice w Poznaniu, których specjalnością jest chirurgia plastyczna. Proponujemy spersonalizowane podejście do każdego zabiegu i wykorzystanie wielu sprawdzonych, bezpiecznych metod. Zawsze kierujemy się indywidualnymi potrzebami pacjentek, co gwarantuje najwyższy standard usług.

Pomniejszanie piersi – wskazania

Jedną z przyczyn, dla których panie decydują się na zabieg pomniejszania biustu, są kwestie estetyczne. Zbyt duże piersi zakłócają kształty sylwetki i uniemożliwiają jej modelowanie. Chirurgia plastyczna niweluje więc ten problem, który w krytycznych przypadkach ogranicza swobodne poruszanie się i ogranicza pewność siebie. A warto wiedzieć, że wraz z wiekiem skóra staje się coraz mniej jędrna, a mięśnie bardziej zwiotczałe, przez co kłopot zaczyna narastać.

Duża masa gruczołów, a także zlokalizowanej w tych okolicach tkanki tłuszczowej istotnie obciążają kręgosłup, co sprawia, że kobieta musi mierzyć się często z chronicznymi bólami pleców. W efekcie pojawiają się dokuczliwe zmiany zwyrodnieniowe. Pomniejszanie biustu jest zatem działaniem odpowiedzialnym za usuwanie przyczyny problemu i przynoszącym błyskawiczne rezultaty. Szukając sprawdzonej kliniki w Poznaniu bądź okolicach, zachęcamy do skorzystania z naszej profesjonalnej pomocy.

Oprócz zdrowia fizycznego bardzo ważne jest także to psychiczne. Bezpiecznie przeprowadzone pomniejszanie biustu w ramach zaawansowanej chirurgii plastycznej pozwala kobiecie spełniać się zawodowo, swobodnie uprawiać sport i ułatwia wykonywanie najbardziej prozaicznych. codziennych czynności.

Cel zmniejszenie wielkości piersi, uzyskanie atrakcyjnego kształtu, przemieszczenie kompleksu brodawka-otoczka na prawidłową pozycję
Metody istnieje wiele metod indywidualnie dobieranych dla każdej pacjentki

szwy są najczęściej wchłanialne,

aktywność zawodowa i towarzyska od tygodnia po zabiegu,